Andas handboll

Nu i helgen kommer jag andas, tänka och se handboll och inget annat. SM är det som gäller i Önneredshallen, där var man ju inte redan förra veckan och spelade match. Jaja, det är ju en hall man känner till, så man vet ju vad man har att vända sig med vad det är för golv och hur mycket yta det finns på kanterna. Det är något som jag verkligen inte kan förstå med vissa hallar. Vissa blir accepterade av svenska handbollsförbundet att kunna spela matcher i men ändå är det för liten kant och varje gång man hoppar in för att skjuta blåser domaren att man är innanför. Varför spela match i de hallarna?!

Nu sitter jag och har en smått nostalgi-moment, lyssnar på Westlife. För er som läser och inte ser Idol uppträdde de där för några minuter sedan och klart man sitter fast och mimar med i alla låtar (fick inte sjunga högt, föräldrarna var redan irriterade på att jag hade gjort det tidigare).



If I let you go (1999)


Swear it again (1999)


My love (2000)


Obvious (2003)


What about now (2009)

Skulle jag fortsätta skulle jag nog kunna fylla en sida, men det skulle inte bli så kul att lyssna på eller läsa. Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0