Digga pigga

Det har gått några dagar sen mitt fritidskort gick ut och jag har ganska snabbt märkt hur mycket det kostar med "vanliga" hundrakort. Det är helt sjukt! Hur dåligt och omiljövänligt som det än låter tjänar man mer på att ta bilen dit du ska åka. Det är verkligen inte så det ska vara! Hur hade dom då tänkt att arbeta mot miljöförstöringen?! Jag har inte testa det nya systemet än heller. Är det någon som vet hur det fungerar, var vänlig berätta det för mig...

Nu när inga vill ladda ner längre pga av lagen får man inte tag på de banden som inte är lika kända men fortfarande superbra! Det suger! Har hittat flera band som är jättebra, men kommer säkert aldrig få höra dom på mp3:n...segt!

Cobra Starship ft. Leighton Meester - Good girls go bad
 

There for tomorrow - A little faster

 
All-american Rejects - I wanna

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, riktigt fin blogg du har!!:D Vad ska du göra i dag då?:) Du får gärna följa min blogg med bloglovin om du vill se mycket bilder, men även intressanta inlägg.

Ha en bra dag

KRAM

2009-08-11 @ 17:06:02
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Japp:D Tack så mycket:D Jag tror det var hos Stinalee:P Men kommer inte ihåg:P

Ha en bra kväll

KRAM

2009-08-11 @ 23:08:29
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0