Träningsläger snart

Nu är väskan snart färdigpackad och då är det dags att styra kosan mot Bollebygd. Är allt nere sitter jag och funderar på. Det brukar ofta vara så att jag glömmer något och det är inte så roligt när man väl står där och behöver det som mest.
Skönt att solen har gjort sig påmind igen och att man ännu en gång fått känna av hur det är att bli solbränd. Då känner man lite sommarkänslor. De är de känslorna som är så sköna, de man vill ha året om. Därför sitter jag och funderar på att kolla på resor sen till hösten och vintern när man inte vill vara här. När det regnar och blåser som mest.
På tal om till vinter så fick jag reda på att mina föräldrar inte vill vara hemma den här julen som kommer och kommer nog att åka upp till en stuga i fjällen. Ska jag åka med?

Jaja det lär jag väl få fundera på ett tag till. Nu ska jag göra iordning det sista och titta en extra gång över det jag har packat ner. Snart är det dags för träningsläger med Juniorerna och Damerna i Bollebygd. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0