Själv hemma

Första dan på Säröcupen. Slutade med en vinst och en förlust. Imorgon skulle jag spelat match vid fyra snåret men det laget har dragit sig ur. Så det lutar antingen mot att åka ner till hallen och titta på dom andra lagen eller bara dega hemma och ta det lugnt. Fram tills dess att man ska ner til Åsa och grilla med laget.

Sitter själv hemma , eller ja, lillebrorsan sitter där nere och tittar på tv. Och för lite onödigfakta så kan jag ju meddela att det verkligen inte finns nåt att kolla på på tv. Inte ett skit!! Blir snart kojen för mig tror jag. Trött som bara den och mina ögon går snart i kors. Egenltigen är det nog en ganska bra idé att gå och lägga sig nu för att kunna få tillbaka de där sovtimmarna som man behöver och som man kanske fått en aning för lite av under sommaren.

Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0