Så snurra du min värld

Ett snabbt inlägg innan jag måste åka till handbollsträningen. Såklart ska jag nämna att skolan började idag, fast jag tror ingen har kunnat missa det men ville ändå få ur mig det. Det var inte lika jobbigt som jag hade trott det var. Det har ju i och för sig inte börjat än men men. Se inte det negativa (!) ellerhur?

Har börjat lyssna på en riktigt bra artist igen. Det går i omgångar. Det var ett tag när jag inte riktigt orkade med hans musik men nu nästan älskar jag den. Det är Ted Gärdestad jag pratar om och är inte hans texter helt underbara? Lyssna på dom och bara njut. Satt tidigare idag och tittade på videor på youtube med honom. De man oftast får se är när han var ung, t.ex. i melodifestivalen, men nästan aldrig när han var äldre. Han var lika bra då. Synd att han inte finns kvar.

Nu måste jag dra mig. Blir väl något inlägg lite senare också. Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0