Livets vägskäl

Val är då inte en lätt sak!
Jag försöker bara tänka positivt. Det är nog bara en period. Det är ju sånt här jag vet att jag inte gillar. Jag har ju klarat mig igenom det innan. Är det annorlunda den här gången?
Jag hoppas och tror att det bara gäller att försöka hålla ut. Jag vet ju att det är jobbigt sånt här. Kanske har jag inte tappat något utan bara att det går segt just nu. Det känns bara som man får all last på sig just då, just när man verkligen inte behöver det och det är då man klankar ner på sig själv och gräver ett ännu större hål. Usch, så här vill jag inte ha det mer!

Hatar att ta beslut. Även små saker. Ska allt vara så jävla svårt?!

Hjälp mig och dra mig ur den här gropen som jag gräver till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag drar upp dig och täpper till hålet med mina bara händer om det behövs! Du vet att jag finns för dig! <3 Vi måste iaf träffas snart! Saknar dig otroligt mycket! :D Pussar

2009-08-04 @ 21:10:38
URL: http://vempauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0