Just like that

Träningsvärken känns otroligt mycket idag. Har så ont i mina lår att när jag var nere på min första körlektion med bilskolan idag hade jag svårt att flytta benen, eftersom de kändes som betong. Jaja, man får väl tänka på det positivt istället och att jag antagligen får starkare ben i slutändan.

Har precis fått i mig lite mat och snart är timmen slagen för att göra sig iordning och åka ner och träna. Till helgen är det dags för cup så alla som vill får gärna komma till Bukärsskolan i Särö och kolla...

Jag låg och kollade på tv tidigare idag och upptäckte att löven på trädet utanför har börjat att ändra färg(!), hur deprimerande känns inte det? Får kanske ta och kolla lite på höst kläder snart. Det är nog den tråkigaste tiden på året att köpa kläder. Sommaren är absolut roligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0