Det var längesen förra minuten var

Rinner tiden iväg? Hinner man inte med allt som man vill? Känner nån igen sig i detta? Jag gör det i alla fall!

Nej superdeppig är jag inte direkt. Jag kankse överdrev en aning i mitt förra stycke. Det gäller väl bara att planera antar jag. Usch sikket ord! Planera. Det låter vuxet. Vad betyder egentligen ordet vuxen? När är man vuxen? Kan jag kalla mig själv vuxen? Är det när man har ett jobb, är helt självständig och bor själv? För om detta är fallet faller jag inte in i den kategorin.

Skall från och med nu försöka att njuta lite mer av livet, göra det bästa av det. Inte lyssna på andra och leva lite. Tillsammans med mina vänner, mina riktiga, som betyder så oerhört mycket! Tack för att ni finns. Tack så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0