You're so beautiful

Skrivit klart grupparbetet i samhäll för ett tag sen och kan medela att det känns riktigt gött att snart få lägga det bakom sig och se fram emot två veckor, eller kanske en vecka iaf, av ledighet från prov. Fick reda på idag också att vi nog inte kommer ha något mer prov i historia innan sommarn vilket förgyllde min dag. Spanskan däremot går segt och väntar efter det där sommarlovet om 8 veckor som innebär att min skoltid med alla de timmar och lektioner som man lagt ner på att försöka lära sig spanska nu är över och jag kan ta mig an något nytt. Vem vet, jag kanske börjar läsa spanskan någon gång i framtiden igen, men inte på ett tag i alla fall. Skall bli skönt. Kanske dags för ett nytt språk, nya färdigheter och mer kultur, men vi tar en sak i taget.

Nu när det än än gång slår mig att det endast är 8 veckor kvar fram till sommarlovet kan jag fortfarande inte förstå att jag snart gått ut tvåan och klarat av det! Då är det ju bara ett år kvar till studenten!! Shitt! Vad händer sen? Nej! Nu ska jag inte sitta här och börja grubbla över vad jag skall göra av resten av livet. Än har jag ju min studie att lägga ner den största delen av min tid och jag vet att jag har den där. Vet i alla fall att jag vill resa efter att jag lämna skolbänken och skall hitta på något.

Skall återgå till läsning av Twilight boken som jag nu är fast i! Måste köpa filmen sen!
Ta hand om varandra (och tänk inte på garnier-reklamen Pauline, haha)
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0