Writing avklarat

Sitter nu i bibblan i skolan och har precis skrivit klart engelska nationella i writing. Känns skönt att lämna det bakom sig. Kände dessvärre inte speciellt för att sätta mig och skriva imorse. Mitt huvud var inte med över huvudtaget! Så går det väl antar jag när man bara sover 6 timmar om natten.

Vi har nästan inget i skolan denna veckan, men nästa blir det tyvärr mycket, mycket mer! Ska försöka att kolla upp med några lärare nu om det är något arbete som man kan göra hemma istället. Annars får jag sitta här på håltimma i ungefär två timmar. Jag orkar inte!

Nej nu ska jag inte vara grinig mer. Skall försöka le resten av dagen och inte tänka på saker som är negativt.
Vad tjänar det till att vara ledsen? Det som händer händer...
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0