Vårfint och snuvig näsa

Vaknade imorse hos Pauline och efter att vi ätit en välbehövande frukost tittade vi ut genom fönstret och kunde snabbt se att vi behövde en plan B. Vi hade nämligen tänkt att åka ner till havet och grilla om det skulle vara lika soligt som igår, men icke sa nicke. Istället gjorde vi oss iordning och åkte inte till stan. Hittade några tröjor och bh så nu har man lite nytt i garderoben. Kanske en bra start på min förändring av kläder, hmm...

Nu har äntligen solen dykt fram igen men så sitter man här med en jäkligt snuvig näsa och en hals som gör ont. Det suger! Vill dra till Thailand eller nåt nu och bara ta det lugnt. Komma bort till värmen och bara vara. Inga bekymmer. Ingen träning blir det heller inte för min del idag vilket är lite tråkigt, men ändå skönt. Ska ta det lungt resten av kvällen och dricka mycket te. Det har min brollish sagt till mig att göra, haha.

Nej nu ska jag ut och ta en promenad med min hund.
Ta hand om varandra!
/ Annie

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0