Solklart!

Långhelg denna veckan igen!! Underbart är ordet och just nu sitter jag ute på våran altan med ett glas saft och bara njuter av värmen och att man fick sluta tidigare! Finns det något mer att säga just nu än att livet är gott. Har börjat att få int mer och mer i min nya inställning att det som händer händer, naturligtvis kan jag medge att det inte alltid följs till 100 % men det är på bättringsvägen.

Tror om jag har räknat rätt och att de i skolan har gjort det, är det 400 dagar kvar idag tills jag tar studenten! Helt sjukt! Vet att det låter mycket men ändå inte. Vad skall man ta vägen sen? Usch, detta orkas inte funderas över nu en dag som denna. Nej nu skall jag fortsätta att slappa på altanen en stund till, sen är det dags att äta något och njuta lite till.
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0