She's my california

Har sovmorgon imorgon och sitter och försöker skriva ner en lista på vad som behöver packas ner i väskan till Stockholm. Som jag sa igår så är packningsdelen inte min favorit och kommer nog ta mycket för mig att komma över det. Roligt skall det i alla fall bli att åka iväg. Det viktigaste!

Imorgon är det dags för min första teorilektion. Alla säger att det är jättetråkigt och att manbara sitter där och lyssnar. Det hoppas jag på för man vill ju inte sitta på nålar och tänka på att man måste svara på någon fråga. Både jag och Jessica ska dit samtidigt så man kan ändå dela tråkigheten/nervösiteten, eller vad det nu blir, tillsammans. Jaja.

Har sånna sommarkänslor nu att det är nästan sjukligt! Vågar ändå inte dra på mig klänningen för tidigt så man åker på förkylning igen. Det är bara inte värt det! Så än så länge är det jeansen som gäller, fram tills dess att det blivit snäppet varmare. Sommar, sommar, sommar.....
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0