Säg att våren är här för att stanna

Vilket väder! Vill snart inte sitta här inne mer, utan dra på mig jackan och ta en vända ute i solen. Funderar starkt på detta.
När jag kom hem idag möttes jag av en mindre trevlig grej. Hade fått hemskickat från skolan att jag riskerar att få ig i spanska. Vill inte ha det mer! Så nu gäller det väl bara att jobba häcken av mig det sista så att jag klarar mig och sedan behöver jag inte öppna en spanskabok igen på ett långt tag.

Köpte en klänning idag också, längesen jag gick i klädaffärer kände jag idag. Riktigt nöjd är jag. Nu är det bara en solbränna som saknas för att den skall åka på.
Ta hand om varandra!
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0