Nytt kapitel

Ny månad och vad april innehåller är vår och påsken med massa mat och godis. Solen skiner idag och det är underbart! Varmt i luften så våren är nog här nu. Får hoppas på detta.

Kände idag att det nu behövs en förändring, med mig själv och med mitt rum. Har nu innan jag satte mig här rensat ut min garderob och mycket finns inte kvar kan jag medela. En del möbler vill jag också slänga och skaffa nya, men en sak i taget antar jag att det blir. När man väl får ut tummen ur röven, rent ut sagt, fåt man antingen inte tillåtelse till det eller så har man inte råd.

Imorgon är det kvalmatch mot div 1 i Jönköping. Bussen går redan vid elva på morgonen så det blir väl en lugn kväll och så. Lite skönt ändå. Nästa vecka är det  ju lov så man behöver inte känna att man måste ta ut varenda minut av sin lediga tid. Bara vara är ganska skönt det med.
Vara den man är och få vara det.
Tack för mig, ta hand om varandra!
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0