Nu var det över

Hemkommen från Jönköping för någon timma sen och min hosta gör sig med jämna mellanrum påkommen. Det får inte bli värre nu, inte minst nu när lovet börjar!
Nu är kvalet över för våran del. Tråkigt att allt är slut nu och att man inte längre kommer spela med vissa i laget. Hoppas att ni får det jättebra med det ni väljer att göra härefter och att vi syns någon gång ibland. Kommer verkligen sakna er fastän jag kanske inte känt er så länge. Ni har verkligen varit en stor del av min handbollsutveckling och det menar jag verkligen.
Detta året har vart en stor förändring i min handbollsutveckling. Men nu är denna handbollssäsongen över och nu skall man försöka att ladda om till en ny med försäsongsträning.

Nog talat om handbollen just nu.
Nu ska jag sätta mig och kolla på Sanningens ögonblick en stund till.
Ta hand om varandra!
/ Annie



Kommentarer
Postat av: Hanna olsson

Jag kommer sakna hela laget också. Och vi ses säkerligen igen! :)

2009-04-17 @ 16:24:34
URL: http://minskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0