Kolla på OC-avsnitt, Check!

Now show me something pretty lyssnade jag idag på av Patrick Park. Låten är ifrån the OC och tro det eller ej så sitter jag just nu och tittar på OC-avsnitt. Kände att det var på tiden att börja kolla på det igen och minnas alltihop. Älskar serien och kommer nog alltid att göra det. älska, älska, älska...
Kom hem för ett tag sen från att ha firat Yasmines 18-årsdag på Bamboo. Jättetrevligt sällskap och god mat. Bättre kan det nog inte bli. Nu när mina kompisar, en efter en, fyller 18 och man firar dom blir man mer och mer pepp på sin egen 18-årsdag. Skulle sju månader kunna gå lite snabbare?!
Imorgonbitti bär det av till sommarstugan över helgen. Får hoppas vädret blir bra så att man inte sitter inspärrad i en liten stuga hela helgen.
Nu skall jag fortsätta att kolla på fler oc-avsnitt och bara njuta.
Ta hand om varandra!
/ Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0