Kanske på bättringsvägen

Varenda dag det här lovet har jag suttit på en buss eller pendel. Denna dagen var inget undantag. Jag och Jessica fick fixat Yasmines present och fick skrivit in mig på bilskolan så känner mig lite duktig att jag äntligen har börjat ta tag i lite saker. Har ju sagt innan att jag skall ändra mig och att det skall bli med ordningsamt. Kanske är det på bättringsvägen.

Imorgon fyller Yasmine 18 år och det skall firas på Bamboo tillsammans med några av hennes vänner. Skall blir super roligt att äntligen få träffa henne igen eftersom det inte blir lika ofta sen hon flyttade och började på annan skola.

Har fått i "uppdrag" av en kompis att lägga in lite bilder på facebook, men jag orkar verkligen inte. Till vilken nytta. Har i o för sig aldrig gjort det innan så vet ju inte om det är speciellt tråkigt. Vem vet, kanske min nya hobby? Ånej, hoppas verkligen inte detta! Får se hur det blir med det här "uppdraget". Kanske en annan dag, en annan vecka, en annan tid...
Ta hand om varandra!
/ Annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet att du vill innerst inne pannie... <3

2009-04-09 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0