John Blund borde ha kommit för länge sen

Borde egentligen ligga och sova just nu men det är för många tankar som snurrar i mitt huvud. Vad är det JAG vill? Vart vill jag gå? Hur skall jag kunna göra det? Orken kommer säkert att ta slut, men det är ju något jag älskar! Jag får försöka att gå till botten av mina känslor och tankar och låta allt komma ifrån MIG, ingen annan! Under en lång tid har jag alltid tagit hänsyn till vad folk runt omkring mig vill och tycker att jag borde klara av. Alltid försökt att passa in och känna att jag duger. Varför har jag inte insett tidigare att det är det som gör mig lycklig som är det bästa?!
Från och med nu, min nya start, skall jag försöka lyssna på mig själv och göra det som är bäst för mig.
Vad detta inlägget lät som taget från en film, det enda som saknades var den där pampiga musiken som kommer när hjälten har sagt något bra i filmer. Men ni får läsa detta om ni vill, kände att det behövde komma ut.
Nu skall jag nog snart ta och stänga ögonlocken i några timmar och ta tag i en ny dag snart. Sov gott allesammans!
/ Annie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0