Buffertdag, vad är det?

Det är måndag och jag är ledig! Underbart. Min skola har något som dom kallar buffertdag men inte vet jag vad det är, det som är det  viktigaste är i alla fall att jag vet att jag är ledig och det känns skönt. Har varit uppe på landet hela helgen så det har inte blivit nåt mer inlägg förrän nu. Hoppas ni har överlevt.

Sitter och funderar vad jag skall göra av dagen. Kanske går ut och tar en löprunda, senare idag är i alla fall bestämt att jag skall träffa min Brollish! Ni som inte vet vem hon är kan jag berätta för er att hon heter Jessica Svensson, spelar handboll tillsammans med mig och är en underbar person, omtänksam, underbart snäll och rolig!

Snart måste jag börja planera vad jag skall packa inför Stockholmsresan på torsdag. De som känner mig vet hur dålig jag är på att packa, för att ni ska förstå kan jag visa en bild hur det ungefär såg ut när jag skulle packa inför Kroatien förra sommaren. Kan medela att allt inte syns på bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0