Blixten lyser upp rummet

Sitter här i rummet, allt är släckt förutom tv:n och datorn. Den enda gången det blir ljust i rummet är när  blixten lyser upp rummet. Det är både mysigt och läskigt på samma gång!
Jag har nog aldrig varit så seg i skolan som jag var idag. Minns nästan inte att jag ens var i skolan. Det gick på rutin, tänker inte längre liksom. Vill bara ha lov nuu!!

Efter skolan fick jag i alla fall med mig mamma för att kolla efter några nya skor. Hittade några som jag är nöjd med, klackisar, men vad fan liksom, det har jag nästan aldrig och nån gång ska man väl få ha det. Även om man blir ett eller t.o.m. två huvuden längre än alla andra...

Det är engelska nationella som gäller imorgonbitti och jag har inte pluggat något förutom det som vi har gjort på lektionerna! Så lite motivation har jag just nu! Får väl ta och sätta mig med det en liten stund nu, inget kommer väl fastna i huvudet men jag ger det en chans.
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0